sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Lapsuusmaisema...

..yöllä ja päivällä
Tämän näköisen kortin olin mielessäni ajatellut Kotilaiskan haasteeseen. Lumihiutalerivistöt olivat kuitenkin kadoksissa ja se aiheutti sitä luomisen tuskaa, mistä mainitsin, kun tein sen jo aiemmin julkaisemani kortin.
Näissä kuitenkin samoja aineksia, T-kirjaimet ja muut, joten laitetaan näytille.
P.s. Yökuva tuli ihan vahingossa, kun tulostin kuvan mustavalkoisena.

Ehkä nämä kuvaavat tuon jo aiemminkin julkaisemani runon henkeä.

Mä olen tammikuu, mua moni kammoksuu, 
kun olen ankara.
Mä syntynyt oon Lapin tuntureilla.
Mua huurrekehdossansa puhuri tuuti öillä myrskyisillä.
Kun valmistuin, 
niin yllen puin, 
mä vaipan valkoisen,
ja jäisin kengin, 
mä kuljin Suomen saloillen.
Kun siellä hengin, 
puut hohdon saivat valkoisen.

Saavuin suoden, 
uuden vuoden,
ystävyyden lämpimyyttä, 
etsikää, 
niin ei kammoksuta, 
talven hanki,  jää.

4 kommenttia:

  1. Henkeäsalpaavan kauniit kortit jotka muistuttavat erehdyttävän paljon erästä lapsuuteni maisemaa. Oiskohan nämä vaihtoon vapaita tai edes toinen , pliis. Mun vapaat kortit pikkasen sikin sokin joyen jos et löydä sopivaa voin tehdä lempiaiheestasi uudenkin.
    Niin ja jos sulla oli yks kortti siihen Tammikuun "Roskis" vaihtoon sellanen keskeneränen tai muuten "Susi" niin voit lähettää sen mulle tuunattavaks mulla on jo sulle kortti lähdössä kunhan saan sen postiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aamusella laitoin jo yhden (tai kaksi) korttia postiin.
      Kyllä vaihdan mielelläni. "Lintujen ruokintapuu" jäänyt erityisesti mieleen, kävin kurkkaamassa, varattu. Ja niin oli moni muukin erityisen mieleinen varattu
      --tauko-
      "Enkelien sadonkorjuu" ja "Muistatko, kun orvokit kukkivat", niissä nauhaa, jota en itse ole osannut käyttää, vaihdatko näihin?
      Olipa hyvä selailla taaksepäin, olen siis aika toope, koska nyt, siis nyt vasta näin omat korttini ja monet sinun ihanat korttisi.
      Niin ja sen ihanan enkelikortin, jonka sain jouluksi, oi, se on ATC-kansioni kansikuvana. Olenpa ylpeä, että se on mulla.

      Poista
  2. Ai oletkin tänne vastannut. Suoralta kädeltä voin sanoo että toi Enkelien sadonkorjuu on jo mennyt, tein siitä joulukortin ja tuosta toisesta en nyt sit muista mut katton, tein tänään yhen talvimasemakortin joka saattas sua kiinnostaa laitan se esille tonne Tammikuun kierrätyshaaste postaukseen kun se sinne sopii, sopii se vissiin muuallekkin mut sieltä voit käydä kattomassa kiinnostaaks ja mul riittää kyl noist talvimaisemakorteist vaan toinenkin jos ei nyt kahta vaihturia multa löydy
    Ja tosta ystävänpäivävaihdosta kun kysyit niin voit käyttää niitä vanhoja pohjia vai mitä ne nyt oli, pääasia että kortit olis mahdollisimman keveitä kuten myös yllätyksset, tällä hetkellä on siis 7 ilmottautunutta joten heille voit jo kortin tehdä valmiiksi vaikka ja nimet löytyy vaihtopostauksen lopusta siis keille korttit tehdään

    VastaaPoista
  3. Taas mun viesti tais kadota vai onks sulla joku tarkistus juttu. No toi Enkelien sadonkorjuu on varattu, tein siitä joulukortin mutta orvokki kortti on vapaa ja varaan sen sulle, laitan nyt viel esiin yhen talvi kortin joka vois sua kiinnostaa ja kyllä voit tehdä niitä ystävänpäiväkortteja niistä vanhoista pohjistas vai mitä ne nyt oli . Pääasia on että kortit ovat mahdollisimman keveitä.7 on nyt jo ilmottautunut heille voit jo tehdä kortit valmiiksi jos haluut,ilmottautuneiden nimet on ystävänpäivävaihdon postauksen lopussa

    VastaaPoista